💎 אף פעם לא התחברתי ליהלומים. טבעות יהלומים גרנדיוזיות לא הרשימו אותי במיוחד. מבין אבני החן שיש בעולם, עבורי, רבות עקפו אותן בסיבוב.

אילן, כיאה למסורת, הציע לי נישואין עם טבעת זהב משובצת בשבעה יהלומים קטנים. 💍 התרגשתי מאוד. 🥰 מהמחווה, מההצעה, מאילן. (אמרתי כן, כמובן🍾) פחות התרשמתי מהיהלומים. 🧐😳

עברו כמה שנים ונחשפתי לסוג אחר של יהלומים, יהלומים שמרטיטים לי את הלב. יהלומים גולמיים. (Rough, crude, raw Diamonds) אלו הם יהלומים אטומים ומעט כהים, בניגוד ליהלומים השקופים/לבנים שהכרנו. היהלומים צבעוניים, בגוונים רבים של צהוב, חום וירוק, ובעלי נצנוץ מהמם. הם פראיים, אך יש בהם הדר ומלכות. התאהבתי. 💖

שלושה דברים שאולי לא ידעתם על היהלומים:

1. ליהלום אנרגיות חזקות, נאמר עליו שהוא עוזר בהתמודדות עם מצבי לחץ, הוא גם מסייע להגברת הביטחון עצמי 🤩. הוא מפיץ את הקסם האישי שלכם 🥳 יחד עם נצנוציו ואפילו עוזר בשיפור כושר ההבעה.

2. היהלום הוא אחד משתים עשרה אבני החושן של הכוהן הגדול, הוא מיוחס לשבט זבולון. יש סברות שבני שבט זבולון היו יורדי ים והגיעו אל כרתים ואפילו אל סרדיניה. זוהי אינפורמציה לא ממש רלוונטית, אך בדמיוני, הם נשאו באוניותיהם 🚣‍♂️ יהלומים גולמיים צבעוניים ויפיפיים.

3. היהלום מקושר לחודש אפריל או מזל טלה ♈️ ולכן כל אישה שנולדה בחודש אפריל או במזל טלה זקוקה ליהלום (לא באמת, אבל תזרמו איתי).

ואם סקרנתי אתכם ומתחשק לכם לדעת קצת יותר על יהלומים, אניח לכם שני קישורים בתגובה הראשונה. כתבה מרתקת על איך הכניסו לכולנו לראש את הצירוף “יהלומים הם לנצח” 💎💎💎 וגרמו לכל מי שמעוניין להציע נישואין להזיע, וגם את הקישור לשיר המהמם של מרילין מונרו מהסרט “גברים אוהבים בלונדיניות”👱‍♀️, שטבעה בDNA שלנו ש”היהלומים הם חבריה הטובים של כל אישה”.

ואם מתחשק לכם לדעת קצת יותר על יהלומים, כנסו לקישורים:

כתבה מרתקת על איך הכניסו לכולנו לראש את הצירוף “יהלומים הם לנצח” וגרמו לכל מי שמעוניין להציע נישואין להזיע.

קראו עוד על “יהלומים הם לנצח”

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4482276,00.html

וגם את הקישור לשיר המהמם של מרילין מונרו מהסרט “גברים אוהבים בלונדיניות”, שטבעה בDNA שלנו ש”היהלומים הם חבריה הטובים של כל אישה”.

השיר: “יהלומים הם חבריה הטובים של האישה”

https://www.youtube.com/watch?v=knLd8bfeWtI

 

בתמונה, הידיים, שייכות לאחיינית המתוקה שלי וטבעות היהלומים הגולמיים, מעשה ידי אילן.